środa, 11 czerwca 2014

Zrobiłam mydło? A do tego jedna przesyłka

Cześć

Ja dzisiaj tylko na chwilkę i zaraz lecę budzić córę  i wychodzimy.
Wczoraj otrzymałam jedną przesyłkę z akcji na fb

Jest to katalog i próbka: krem rewitalizujący z komórkami macierzystymi




A tak chciałam się tylko pochwalić ;) moim mydełkiem.
Kuchnia przeżyła nie spaliła się a Ja mam motywację do kolejnego "eksperymentu"
A to efekt


Zrobione samodzielnie mydełko o zapachu pomarańczowym z dodatkiem skórki pomarańczowej i Grejpfrutowej

Drugie miało być żelowe mydełko jednak miałam za mało jednego składnika a dwa, że musiało się trochę przestawić i temu takie krzywe
Mydełko o zapachu lili wodnych z dodatkiem oliwki
Miłego dnia


8 komentarzy:

  1. super:) ja też miałam w planach zrobienie mydełka ale na razie mi już przeszło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie dawało spokoju. jak coś się wbije do głowy to ciężko się pozbyć bez realizacji

      Usuń
  2. Ja muszę też poeksmerymentowac z mydełkami - naszła mnie ochota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz rzucam na tapetę musujące kule do kąpieli :)

      Usuń
  3. O...super te mydełka i na pewno pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :) i można zrobić o takim zapachu jaki się najbardziej lubi

      Usuń
  4. Super, może kiedys też takie zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze tyle pomysłów do zrealizowania że czasu Mi brakuje

      Usuń